söndag 22 december 2013

Önskar er en fridfull jul!



I bakgrunden spelar Stefan Andersson, It´s over now. Hmmmm...... kanske men ändå en bit på väg åt rätt håll................

Ödmjuk
Hoppfullhet
Tvåsamhet
Längtan
Passion
Drömmar 

2013 har varit ett av mitt livs svåraste år men nu blickar jag framåt och ser ljusare på framtiden. Har inte så stora förväntningar längre utan tar nu en dag i taget för att bara finnas till för de som behöver mig och som har det svårare än mig. Önskar alla på bloggen en fridfull jul och mindre måsten. Kram och njut av ljusets återkomst!
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. En fin och stämningsfull JUL önskar jag dej också!
    Julkramar
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Hoppas ditt 2014 blir ett bättre år och att du stark och modig träder in i det nya året!
    Tänk på talesättet "Det som inte dödar - härdar". Allt händer av en anledning och ofta kommer man starkare, om än tilltufsad, ur det.
    Men först och främst vill jag önska dig en riktigt God Jul i din nya lya!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Tack detsamma, det här året har varit tufft även för oss men nu hoppas jag att det vänder 2014, är så glad över att det vänt för dig och grattis i efterskott, visst fyller du på julafton och jag den tjugonde.....har för mig det..kram på dig

    SvaraRadera
  4. Det har varit ett på många sätt tufft är även här... Men även positivt! Nu får vi se framåt och tro att 2014 blir ett toppenår!!
    Gott Nytt År!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...